Peugeot Boxer 2006 l2h2
KM Stand |
173000 KM |
Type |
Camper |
Staat |
Vraagt onderhoud |
Merk |
Peugeot campers |
Model |
Boxer |
Bouwjaar |
2006 |
Vermogen |
124 PK |
Transmissie |
Handgeschakeld |
Brandstof |
Diesel |
Type |
Buscamper |
Rijbewijs |
B Rijbewijs |
Gewicht Leeg |
2500 kg |
Gewicht Max |
2500 kg |
Lengte |
450 cm |
Breedte |
200 cm |
Hoogte |
250 cm |
Sta Hoogte |
220 cm |
Gordelplaatsen |
2 Gordelplaats(en) |
Slaapplaatsen |
2 Slaapplaats(en) |
Wij gaan ons busje verkopen. We merken dat we de laatste jaren steeds vaker met de motor op vakantie gaan of een hotelletje of tentje gebruiken. Daarnaast is gebleken dat nu bij de keuring een reparatie moet gebeuren van ongeveer 600 euro. De voorveer links voor moet vervangen en het lager. En de rem loopt iets aan ( vermoedelijk door weinig gebruik) al met al geen onoverkomelijke kosten maar als je de bus toch al wilt verkopen zonde.
Ik wil eerst even kijken of er nu animo is anders laat ik hem maken en keuren. De bon van de keuring met datum 26-01-24 heb ik voorhanden.
De belangrijkste zaken op een rij:
- Alles werkt behalve de voorvering.
- 173000 km (ik schat dat de laatste 100000 door ons zijn gereden)
- bouwjaar 2006
- Op camper kenteken dus bpm en btw betaalt, rijden op kwart tarief
- Airco
-Central vergrendeling
- Radio cd speler
- Elektrische ramen
- De bodem is roestvrij
- Enkele jaren geleden de framebalken van de schuifdeur laten tectyleren, deze is zeer roest gevoelig
- Tentrail voor buscamper tent
- Nu met winterwielen gemonteerd maar kan ook met zomer wielen geleverd of er bij aangeschaft worden. Ik heb twee sets. Beide met nog veel profiel
- Zware trekhaak
- Nieuwe dikke comfi matras, 1 keer gebruikt
- Bestuurdersstoel is verend dus erg comfortabel, de bekleding mag een keer aangepakt bijvoorbeeld met een nieuwe overtrek
- De bus is minimaal ingericht en er is dus heel fijn op dagelijkse basis mee te rijden zonder gerammel, daarom heb ik het tussenschot ook behouden
- Wij hebben de bus ook gebruikt om onze motoren te vervoeren naar de vakantie en voor circuit dagen, dit werkt super. De inrij klemmen houd ik nog even zelf. Twee motoren makkelijk te vervoeren
- Het interieur is makkelijk om te bouwen naar eigen wens.
- Verwacht aan de buitenkant geen hoogglans tip top afwerking, er zitten hier en daar wat krassen. Wrappen kost 2000 euro iets waar ik vorig jaar een mondelinge offerte voor heb ontvangen, dus dat is ook een optie als het je erg stoort.
- Deze bussen hebben een ketting in tegenstelling tot Ducato's dus dat spaart kosten, deze motoren kunnen nog vele tonnen wegdraaien en zijn dus erg betrouwbaar.
Bij vragen pm en ik beantwoord deze netjes
Optie(s)
Bedpositie
Lengte bed,
Interieur
Airco leefruimte,
Cabine airco,
Hordeur,
Kluisje,
Openslaande ramen ,
Tweezitsbank met gordels,
Wasbak,
Watertank (vast),
Watertank (vuil),
Wegklapbare tafel,
Motor
ABS,
ESP,
Motor airco,
Reservewiel,
Stuurbekrachtiging,
Turbo diesel,
Opties
Alarm,
Electrische ramen,
Kookgelegenheid,
Overige
USB,
Airbag(s),